دسته‌بندی نشده

قیمت و تاریخ عرضه ایرپاد ۳ اپل مشخص شد

ایرپاد ۳ اپل

اپل در جریان رویداد «Unleashed» از ایرپاد ۳ رونمایی کرد. نسل جدید ایرپاد با قیمت ۱۷۹ دلار در بازار ایالات متحده به فروش می‌رسد و قرار است از هفته آینده به بازار عرضه شده و در دسترس کاربران قرار گیرد. طبق اعلام اپل، علاقه‌مندان می‌توانند محصول جدید را از همین امروز سفارش بدهند.

قیمت

با معرفی نسل جدید ایرپاد قیمت ایرپاد ۲ نیز از سوی اپل ۱۲۹ دلار اعلام شد. پیش از رونمایی نسل جدید ایرپاد، نسل قبلی با قیمت ۱۵۹ دلار به فروش می‌رسید که حالا با آمدن ایرپاد ۳ کاربران می‌توانند نسل دوم ایرپاد را با قیمت پایین‌تری خریداری کنند. همچنین ایرپاد پرو با قیمت ۲۴۹ دلار و ایرپاد مکس با قیمت ۵۴۹ دلار در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

قابلیت

ایرپاد ۳ مثل مدل پرو و پرو مکس از قابلیت‌های ردیابی سر برخوردار است. اپل می‌گوید کیفیت میکروفن این دستگاه را نسبت به نسل قبلی ارتقا داده و حالا با استفاده از کدک AAC-ELD صدایی با بالاترین کیفیت را در تماس‌ها ارائه می‌کند.

اپل ادعا می‌کند که این محصول در برابر تعرق و آب مقاوم است. ایرپاد ۳ مشابه ایرپاد پرو به‌صورت آنی و لحظه‌ای صدا را برای گوش شما بهینه‌سازی می‌کند. این دستگاه با یک بار شارژ تا شش ساعت دوام می‌آورد و کیس آن که شبیه مدل پرو طراحی شده، می‌تواند تا چهار بار ایرپاد را شارژ کند. این کیس از شارژ بی‌سیم هم پشتیبانی می‌کند.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.